Ako reklamovať zakúpený tovar z eshopu

Zákazník má právo vrátiť tovar zakúpený v eshope, pokiaľ nespĺňa jeho očakávania.

Zákazník má právo na vrátenie tovaru dodávateľovi, ak bol tovar:

Nepoužitý (topánky nesmú vykazovať vonkajšie ani vnútorné známky riadneho nosenia, nosenie nesprávnym spôsobom - použitie hrubých ponožiek, pohybovanie sa po nevhodnom povrchu, t.j.: exteriér, chodník, tráva, mokrý povrch a podobne)

Tovar musí obsahovať neodstránené ochranné štítky na topánke ako aj číslovanie, ktoré je uvedené na nálepke, ktorá je umiestnená zo spodnej strany topánky.

Zákazník si riadne vyskúša topánky, avšak z hygienických dôvodov prvé skúšobné obutie urobí s použitím tenkej silonkovej ponožky!

V prípade pochybností o doručenej veľkosti topánok zákazník, a teda, ak sú mu na prvý pohľad topánky malé, neskúša topánky aj tak obuť nasilu, pretože môže topánky zničiť, t.j. roztiahnuť, pričom prichádza o nárok na reklamáciu a vrátenie peňazí.

Zákazník v prípade pochybností (napr. o veľkosti) o produkte najprv kontaktuje dodávateľa, a to do 24 hodín po prevzatí tovaru emailom na adresu info@ucitelkatanca.sk alebo telefonicky na 0918054172. Zakúpený tovar môže zákazník vrátiť za vyššie uvedených podmienok do 14 dní od jeho zakúpenia, pričom mu bude spätne vrátená zaplatená suma za tovar.

Ak má zákazník záujem vrátiť tovar, tovar riadne zabalí, a odošle na adresu dodávateľa.

Suma topánok bude zákazníkovi poslaná spätne na účet po obdržaní vráteného tovaru dodávateľom, ktorý stav doručeného tovaru skontroluje. Zákazníkovi bude emailom doručená aj storno faktúra.