Ako reklamovať zakúpený tovar z eshopu

VRÁTENIE TOVARU A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY PRI TOPÁNKACH A TOVARE DOSTUPNOM SKLADOM

Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar zakúpený v eshope, pokiaľ nespĺňa jeho očakávania. Prosíme zákazníkov, aby o tejto skutočnosti, a teda, že chcú vrátiť tovar, alebo zrušiť objednávku, informovali dodávateľa písomne (formou sms alebo formou emailu) do 48 hodín od prevzatia tovaru, resp. telefonicky.  Následne má zákazník možnosť odoslať tovar na vrátenie dodávateľovi, a to najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru a vzniká zákazníkovi nárok na vrátenie peňazí za zakúpený tovar.

Poštovné na odoslanie tovaru späť k dodávateľovi hradí samotný zákazník.

Dodávateľ sa následne zaväzuje vrátiť zákazníkovi peniaze za tovar najneskôr do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru, ak sa nedohodnú písomne (emailom) inak. Zákazníkovi sú peniaze vrátené buď na účet, alebo vyplatené v hotovosti (podľa dohody), pričom zákazník obdrží účtovný doklad o vrátení tejto sumy, tzv. dobropis. Zákazník je vyzvaný po obdržaní vráteného tovaru na sklade pre predloženie č.účtu , na ktorý mu budú vrátené peniaze za vrátený tovar.

Zákazník má zákonné právo vrátiť nepoužitý tovar bez udania dôvodu, avšak pre skvalitnenie našich služieb a produktov do budúcnosti prosíme, aby ste nám dali vedieť vždy dôvod vrátenia tovaru. Ďakujeme.

Adresa pre vrátenie tovaru: 

  • cez spoločnosť Packeta (Zásielkovňa): Ing. Michaela Wittnerová, +421918054172, wittnerova.michaela@gmail.com, Z-BOX, Jána Pavla II, Košice.
  • pre vrátenie zásielok inak (napr. cez Slovenskú poštu, GLS kuriérom a pod.) je potrebné sa s dodávateľom na tejto forme dohodnúť písomne.

Vrátené zásielky nám prosím nikdy neposielajte na dobierku kvôli následným komplikáciám v zaúčtovaní vrátenia! Takéto zásielky nepreberáme.

Meno odosielateľa vrátenej zásielky musí byť rovnaké ako meno zákazníka, na ktorého bola objednávka urobená. Ak chcete poslať zásielku ako odosielateľ pod iným menom, vždy nás o tejto skutočnosti informujte emailom na info@ucitlelkatanca.sk. V opačnom prípade Vaša zásielka nebude prebraná. Ďakujeme za pochopenie.

Zákazník má právo na vrátenie tovaru do 14 dní od prevzatia dodávateľovi, ak bol tovar:

Nepoužitý (tovar nesmie vykazovať vonkajšie ani vnútorné známky riadneho nosenia, nosenie nesprávnym spôsobom - použitie napr. hrubých ponožiek, pohybovanie sa po nevhodnom povrchu, t.j.: exteriér, chodník, tráva, mokrý povrch a podobne, nakoľko sú tanečné topánky vhodné výlučne do interiéru, o čom je zákazník riadne vopred informovaný) Tovar nesmie byť poškodený, zašpinený, musí obsahovať všetky svoje časti (napr. aj originálne podpätky, zdobenie, pracku na zapínanie), a tiež všetky časti balenia - ochranný štítok, u topánok vnútorné výplňové vložky, baliaci sáčok, príp. dust bag, saténové vrecúško na topánky a pod.

Tovar musí obsahovať aj neodstránené ochranné štítky na topánke ako aj číslovanie, ktoré je uvedené na nálepke, ktorá je umiestnená zo spodnej strany topánky. Súčasťou vrátenej zásielky má byť vždy aj vrecúško na topánky a darčeky k tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Zákazník si riadne vyskúša topánky, avšak z hygienických dôvodov prvé skúšobné obutie urobí s použitím tenkej silonkovej ponožky! NIE NA BOSO. Tiež prosíme zákazníkov, aby topánky skúšali na čistom povrchu, nakoľko je podrážka náchylná na znečistenie. Znečistená podrážka na topánkach bude príčinou neuznania reklamácie. Ďakujeme.

V prípade pochybností o doručenej veľkosti topánok zákazník, a teda, ak sú mu už na prvý pohľad topánky malé, neskúša topánky aj tak obuť nasilu, pretože môže topánky zničiť, t.j. roztiahnuť, pričom prichádza o nárok na reklamáciu a vrátenie peňazí.

Zákazník v prípade pochybností (napr. o veľkosti) o produkte najprv kontaktuje dodávateľa, a to do 48 hodín po prevzatí tovaru emailom na adresu info@ucitelkatanca.sk alebo telefonicky na 0918054172. V prípade kontaktovania dodávateľa telefonicky je táto komunikácia (jej podstatné skutočnosti) potvrdená aj písomne, napr. emailom, alebo sms správou. Zakúpený tovar môže zákazník vrátiť za vyššie uvedených podmienok najneskôr do 14 dní od jeho prebratia a vyplatenia sumy za tento tovar, pričom mu bude spätne vrátená zaplatená suma za tovar.

Ak má zákazník záujem vrátiť tovar, tovar riadne zabalí, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu, a odošle na adresu pre vrátenie cez spoločnosť PACKETA.

Suma topánok bude zákazníkovi poslaná spätne na účet po obdržaní vráteného tovaru dodávateľom, ktorý stav doručeného tovaru skontroluje. Zákazníkovi bude emailom doručený aj dobropis.

Poštovné (s výnimkou tovaru, kde poštovné bolo zdarma) sa zákazníkovi nevracia automaticky s platbou.

Ak sa dodávateľ so zákazníkom dohodli, že si od neho objednávku na vrátenie vyzdvihne osobne, povinnosť vrátiť zákazníkovi peniaze vzniká dodávateľovi jej vyzdvihnutím.

Prosíme, aby ste nám v žiadnom prípade neposielali späť tovar balíkom na dobierku. Takéto zásielky a vrátenia neakceptujeme. Ďakujeme za pochopenie.

TOPÁNKY A OSTATNÉ PRODUKTY VYROBENÉ PODĽA PREDSTÁV A POŽIADAVIEK NAŠICH ZÁKAZNÍKOV

Topánky vyrábané na zákazku vz. topánky momentálne nedostupné na sklade v požadovanej veľkosti resp. farbe

Ak si zákazník objedná topánky vyrábané na zákazku - ide o modely špecifických farieb a strihov, pri týchto modeloch máme uvedené, že ich vyrábame na zákazku, teda nedržíme tieto modely na sklade bežne a topánky zákazníkovi nesadnú, vraciame 50% sumy topánok po vrátení tovaru na náš sklad. Chceme našim zákazníkom vychádzať v ústrety, preto v prípade otázok o vašich vyrobených topánkach, ktoré ste obdržali, nás neváhajte kontaktovať emailom.

  • Pozn.: za topánky vyrobené na zákazku sa nepovažujú topánky, ktoré držíme na sklade bežne, avšak momentálne nemáme k dispozícii vašu veľkosť. Napr. veľmi obľúbený model NATALIE v perlovej zlatej farbe nemáme v čase Vášho objednania dostupný vo vašej veľkosti 37. Tento model v tejto veľkosti je náš bežne naskladňovaný produkt, a teda jeho objednanie a vyrobenie pre Vás je v poriadku. V prípade, ak Vám táto veľkosť nesadne, viete topánky vrátiť a budú Vám vrátené peniaze, resp. vymeniť za iný model alebo veľkosť.
  • Za topánky vyrobené na zákazku považujeme tie modely topánok, ktoré nemáme na sklade bežne v žiadnej veľkosti a farbe. Uvedené na našom eshope máme iba strihy a aktuálnu cenu, ktorú zaplatíte po obdržaní topánok. Ak sa cena topánok zmení medzičasom, vychádzame vždy z Vašej ceny uvedenej na objednávke. V prípade, ak Vám tieto topánky z nejakého dôvodu nesadnú veľkosťou alebo strihom, našim zákazníkom vraciame 50% sumy topánok po ich vrátení zákazníkom. Príkladom sú spoločenské svadobné topánky do exteriéru, či modely tanečných topánok ELLORA, AFRODITA, EXCLUSIVE, MILENA, NIGHTSKY, ANGEL a pod. Naša výroba závisí aj od sezónnosti, a teda može sa stať príležitostne, že niektorý z uvedených modelov, ktoré bežne robíme iba na zákazku, máme na sklade momentálne vyrobený v čase Vášho objednania vo Vašej veľkosti, a Vy si tieto topánky v tejto dostupnej veľkosti objednáte, avšak veľkosť alebo strih Vám nesadne, topánky viete vrátiť a vrátime Vám v tomto prípade plnú sumu topánok, resp. viete topánky vymeniť za iný model a veľkosť, pričom pri rozdieloch ceny tento rozdiel určite riešime. Pri drahšom produkte zákazník dopláca rozdiel, pri lacnejšom produkte vraciame zákazníkovi rozdiel.

Topánky vyrobené na mieru vrátane špecifických parametrov a požiadaviek zákazníka (iná výška podpätku, platforma, podrážka do exteriéru, farba, iné zdobenie a pod.)

Snažíme sa našich zákazníkom plniť sny o tanečných topánkach, a preto vieme zariadiť vyrobenie topánok aj podľa rôznych špecifických parametrov. Ak si zákazník zvolí v objednávke pri produkte špecifický parameter napr. nižší alebo vyšší podpätok, iný typ podpätku, špecifickú farbu topánok, výmenu podrážky pri tanečných topánkach za podrážku do exteriéru, iný typ zdobenia, inú farbu výstelky, inú farbu podrážky, iný typ zapínania, resp. inú špecifickú úpravu topánok, resp. úplne iný model topánok, ktorý nemáme v našej ponuke, a ak s výsledným produktom nie je spokojný, aj keď je vyrobený presne podľa jeho požiadaviek, ktoré je vždy potrebné potvrdiť aj písomne emailom resp. poznámkou pri objednávke, takto upravené topánky nie je možné vrátiť, zákazník stráca nárok na vrátenie peňazí.

Akúkoľvek špecifickú predstavu, resp. zmenu parametrov výrobku je nutné s dodávateľom najprv vopred prekonzultovať.

Táto konzultácia a akceptovanie špecifických požiadaviek zákazníka musí byť potvrdené elektronicky (emailom, alebo správou na oficiálnej FB stránke dodávateľa, teda Učiteľka tanca).

Rovnako chceme našich zákazníkov upozorniť, že pri topánkach vyrobených na mieru vrátane špecifických parametrov sa uhrádza záloha (50% sumy topánok) za topánky vopred. V prípade, ak zákazník odstúpi od zmluvy, a vyrobené topánky si odmietne prevziať, záloha sa zákazníkovi nevracia.

VÝMENA TOVARU

Pri výmene tovaru sa postupuje rovnako ako pri odstúpení od objednávky. Rozdiel je len v tom, že namiesto peňazí zákazníkovi za tovar je vrátený zákazníkovi nový tovar. Vrátenie tovaru neznamená reklamáciu, ide len o jeho vymenenie. Výmena tovaru je možná:

  • ak chce zákazník vymeniť veľkosť (za menšiu alebo väčšiu)
  • ak chce zákazník vymeniť tovar za tovar v inom farebnom prevedení
  • ak chce zákazník vymeniť tovar za iný tovar. V prípade, ak vymieňa zákazník tovar za iný tovar v inej hodnote, je rozdiel pri lacnejšom tovare vyplatený zákazníkovi, pri drahšom tovare je rozdiel vyplatený dodávateľovi ako doplatok.

Dodávateľ si vyhradzuje právo nevymeniť tovar za iný kus, ak takýto tovar momentálne napr. nemá naskladnený, alebo by bola jeho výroba nutná.

Vymenený tovar posielame zákazníkovi bez úhrady ďalšieho poštovného. Tovar je možné vymeniť aj opakovane, avšak pri následnej výmene už ďalšie poštovné hradí zákazník. Požiadavku o výmenu tovaru dá zákazník dodávateľovi do 48 hodín od obdržania pôvodného objednaného tovaru, pričom jasne špecifikuje, prečo chce vymeniť tovar a aké parametre očakáva od tovaru na výmenu. Výmenu si môže uplatniť zákazník najneskôr do 14 dní od obdržania pôvodne objednaného tovaru, pričom mu bude tovar na výmenu odoslaný až po obdržaní tovaru, s ktorým zákazník z nejakého dôvodu nebol spokojný. Tovar na výmenu bude odoslaný zákazníkovi najneskôr do 30 dní od obdržania pôvodného tovaru dodávateľom, v prípade, ak sa nedohodli so zákazníkom inak.

Zákazník je o podmienkach ohľadom vrátenia takéhoto tovaru so špecificky definovanými parametrami vopred inforovaný písomne dodávateľom a k vybaveniu objednávky dôjde až po písomnom akceptovaní týchto vyššie uvedených podmienok.

V prípade akýchkoľvek otázok sa neváhajte obrátiť na nás emailom cez info@ucitelkatanca.sk

Prajeme príjemný nákup a veríme vo Vašu 100% spokojnosť.